оплата праці
відпускні
Працівник захворів у відпустці: дії бухгалтера
Якщо працівник під час відпустки захворів, йому або продовжують відпустку, або переносять її на інший строк. А бухгалтер має вирішити, що робити з відпускними. Пропонуємо інструкцію з перерахунку оплати відпустки, а також настанови, щоб виправити звітність
Сезон відпусток — додатковий клопіт бухгалтера. І не лише тому, що треба нарахувати відпускні й відобразити їх у звітності. Іноді працівники під час відпустки хворіють. Це може стати для бухгалтера черговим випробуванням. Тому з’ясуємо, як сторнувати відпускні, обчислювати лікарняні, виправляти звітність.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ